DSpace Repository

E-Ticarette Pazar Araştırması ve SWOT Analizi

Show simple item record

dc.contributor.author Kaya Keles, Mumine
dc.contributor.author Kilic, Umit
dc.contributor.author Keles, Abdullah Emre
dc.date.accessioned 2020-03-17T12:17:28Z
dc.date.available 2020-03-17T12:17:28Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation KAYA KELEŞ, M , KILIÇ, Ü , KELEŞ, A . (2018). E-Ticarette Pazar Araştırması ve SWOT Analizi. El-Cezeri Journal of Science and Engineering , 5 (2) , 596-604 . DOI: 10.31202/ecjse.386427 tr_TR
dc.identifier.issn 2148-3736
dc.identifier.uri http://openaccess.adanabtu.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/792
dc.identifier.uri https://doi.org/10.31202/ecjse.386427
dc.description TR Dizin indeksli yayınlar koleksiyonu. / TR Dizin indexed publications collection. tr_TR
dc.description.abstract Gelişen teknoloji ekonomi alanında da yenilikleri beraberinde getirmiştir. Elektronik ticaret devrimi ticarifaaliyetlere farklı bir boyut kazandırmaktadır. Aynı zamanda dijital ortamda açılan bir mağazanın tüm yeryüzünüpotansiyel satış alanı olarak kullanmasına imkân vermektedir. E-ticaret dünyasında başarılı olabilmek içinöncesinde ele alınması gereken konular vardır. Bu konulardan bir tanesi de pazar araştırması ve analizlerdir.Pazar araştırması ve analizlerin doğru bir şekilde yapılması başarıya ulaşma konusunda hayati bir önemtaşımaktadır. Bu çalışmada pazar araştırmasının elektronik ticaretteki önemi vurgulanmış, pazar araştırmasıyöntemleri açıklanmıştır. Ayrıca elektronik ticaret için uygulanabilecek SWOT analizi ile ilgili bilgi verilmiş veelektronik ticaret kavramının SWOT analizi bir tablo yardımı ile çıkarılmaya çalışılmıştır. tr_TR
dc.description.abstract Growing technology brings innovation in the field of economy. The e-commerce revolution gives adifferent dimension to commercial activities. Also, it allows the digital store to use the whole earth surface as apotential sales area. In order to be successful in the e-commerce world, there are issues that need to be addressed inadvance. One of these issues is market research. Properly conducting a market research is vital to achieve success. Inthis study, the importance of market research in electronic commerce is highlighted and market research methods areexplained. In addition, information on SWOT analysis, which can be applied to electronic commerce, is provided andSWOT analysis of electronic commerce concept has tried to be extracted with the aid of a table.
dc.language.iso other tr_TR
dc.publisher El-Cezerî Journal of Science and Engineering / Selami ŞAŞMAZ tr_TR
dc.relation.ispartofseries 2018;Volume: 5 Issue: 2
dc.subject Fen tr_TR
dc.subject Mühendislik tr_TR
dc.subject Mimarlık tr_TR
dc.subject Hücre ve Doku Mühendisliği tr_TR
dc.subject Bilgisayar Bilimleri tr_TR
dc.subject Yapay Zeka tr_TR
dc.subject E-ticaret tr_TR
dc.subject E-Pazarlama tr_TR
dc.subject Pazar araştırması tr_TR
dc.subject Pazar araştırması yöntemleri tr_TR
dc.subject SWOT analizi tr_TR
dc.subject E-commerce tr_TR
dc.subject E-marketing tr_TR
dc.subject Market research tr_TR
dc.subject Market research methods tr_TR
dc.subject SWOT analysis tr_TR
dc.title E-Ticarette Pazar Araştırması ve SWOT Analizi tr_TR
dc.title.alternative Market Research and SWOT Analysis in E-Commerce tr_TR
dc.type Article tr_TR


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account